Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w 13. Europejskim Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych, które odbędzie się w siedzibie Instytutu Lotnictwa w Warszawie. W szczególności zwracamy uwagę na panel dyskusyjny pt.: Jak budować sukces rynkowy instytutów badawczych i ośrodków naukowych?, zaplanowany na 8 listopada br., w którym weźmie udział m.in. Dyrektor Krajowego Punktu Kontaktowego w NCBR Magdalena Bem-Andrzejewska.
Europejskie Forum Marketingu to wydarzenie skierowane przede wszystkim do przedstawicieli zespołów marketingu instytutów badawczych oraz instytucji szkolnictwa wyższego. Forum jest miejscem spotkań z czołowymi naukowcami i praktykami z Europy oraz doskonałą okazją do poznania aktualnych trendów, nowych narzędzi, a tym samym pogłębienia wiedzy w zakresie marketingu osiągnięć naukowych i organizacji badawczych. Jest to również impuls do pogłębienia współpracy między środowiskiem naukowym i biznesowym.
Krajowy Punkt Kontaktowy zawsze zachęca organizacje badawcze do zwracania uwagi na budowanie przewag wizerunkowych, ponieważ ma to ogromne znaczenie przy budowaniu konsorcjów międzynarodowych koniecznych w większości konkursów Horyzontu Europa.
W trakcie wydarzenia poruszane między innymi następujące tematy:
- Rozwój nowych technologii – w kierunku efektywnej współpracy nauki z biznesem.
- Znaczenie instytucji naukowo-badawczych w kreowaniu przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw w skali międzynarodowej.
- Wyzwania współpracy jednostek naukowo-badawczych i partnerów.
- Jak budować sukces rynkowy instytutów badawczych i ośrodków naukowych?
Rejestracja odbywa się poprzez oficjalną stronę wydarzenia.