Inicjatywa na rzecz Innowacji w Dziedzinie Zdrowia (IHI) planuje ogłoszenie konkursów IHI 3 i 4 na przełomie roku 2022 i 2023. Zachęcamy do udziału w spotkaniach informacyjnych oraz spotkaniach networkingowych, które odbędą się w grudniu i styczniu.
Wspólne Przedsięwzięcie na rzecz Inicjatywy w dziedzinie Innowacji w Ochronie Zdrowia (IHI JU) to partnerstwo instytucjonalne Komisji Europejskiej i stowarzyszeń przemysłów związanych ze zdrowiem.
Zbliżające się otwarcie nowych konkursów w ramach IHI JU oraz wyzwania, które skrystalizowały się po pierwszym konkursie (Call 1) zgłaszane przez Grupę Przedstawicieli państw członkowskich UE i stowarzyszonych z programem Horyzont Europa, ale i dostrzeżone przez organizatorów skłoniły IHI do zaproponowania i uruchomienia bardzo szerokiej akcji informacyjno-promocyjnej oraz matchmakingowej.
Nowe konkursy to:
- Call 3 – jednoetapowy, 5 tematów, planowane otwarcie 13 grudnia 2022 r.
W konkursie jednoetapowym wniosek (50 stron) składany jest przez WSPÓLNE konsorcjum badawcze (finansowanie KE 100%) oraz stowarzyszenia przemysłu lub ich członkowie (firmy) – PARTNERZY PRYWATNI IHI JU, których wkład (in kind) nie może być niższy niż 45% kosztów całkowitych projektu. - Call 4 – dwuetapowy, 2 tematy, planowane otwarcie 17 stycznia 2023 r.
Konsorcjum badawcze (finansowanie 100% KE) składa krótki wniosek (20 stron), a po wyborze, na zasadach konkurencyjności, jak w HE, jednego – zwycięskie konsorcjum wspólnie z konsorcjum partnerów prywatnych IHI JU składa do drugiego etapu ostateczny wniosek (50 stron).
CZYTAJ TAKŻE: Partnerstwo IHI ujawnia projekty tematów konkursowych 2023
Dla każdego tematu przygotowana jest 3,5-godzinna sesja on-line, na którą składa się:
- 1,5 h sesja informacyjna – dokładne omówienie tematu oraz pytania i odpowiedzi (warto zapoznać się z tematem, żeby zadać pytania i uzyskać wyjaśnienia bezpośrednio od twórców tematu);
- 1h matchmakingu – spotkania indywidualne, zaplanowane z wykorzystaniem b2match; platforma będzie czynna aż do zamknięcia konkursu (można umawiać się i organizować spotkania również po zakończeniu sesji on-line);
- 1h promocji/pitchingu dla zainteresowanych podmiotów/uczestników.
Każde z powyższych działań, obowiązkowa rejestracja, dokładny opis zasad przygotowania profilu, kryteria wyboru do sesji pitchingowej (która odbędzie się w trakcie spotkania on-line) są na stronie IHI Call Days for calls 3 and 4
Kontakt: anna.dziubczynska-pytko@ncbr.gov.pl